مصاحبه آرشیو خبر ها
الگری اهداف یوونتوس تا کریسمس را مشخص کرد

الگری اهداف یوونتوس تا کریسمس را مشخص کرد

مکس الگری در آستانه دیدار با پسکارا برای تیمش سه هدف اصلی تا کریسمس مشخص کرده که اصلی ترین آنها باقی ماندن در صدر جدول رقابت های سری آ می باشد.

 

تیم یوونتوس فردا و در شروع مجدد بازی های لیگ به مصاف تیم پسکارا خواهد رفت. بسیاری معتقدند یووه بازی با پسکارا را جدی نخواهد گرفت تا با تمام قدرت به مصاف سویا در لیگ قهرمانان برود ولی الگری با تکذیب این صحبت ها، مدعی شده تنها چیزی که به آن فکر می کند پیروزی در مقابل پسکارا می باشد.

 

وضعیت هیگواین؟

 

هیگواین فردا بازی خواهد کرد چون من دلیلی برای بازی نکردن او نمی بینم، مگر اینکه امروز در تمرینات اتفاقی رخ دهد. ما می دانیم که در فوتبال بعضی مواقع همه چیز به خوبی پیش می رود و برخی مواقع کمتر خوب می شود. او برگشته، خوشحال است و کاملا در آرامش به سر می برد. او با ما فصل خوبی را داشته و تیم ملی آرژانتین هم که برنده شده و در راه صعود به جام جهانی قرار دارد پس دلیلی ندارد که او خوشحال نباشد.

 

الگری در مورد برنامه های تیم تا کریسمس گفت:

 

قبل از هر چیز، بازی فردا نیز همانند تمام بازی هایی که پس از این وقفه ها برگزار می شوند، بسیار خطرناک هستند چون باید دوباره خودمان را در مسیری قرار بدهیم که پیش از این وقفه در آن قرار داشتیم. سپس وارد 1 ماه پیش از تعطیلات کریسمس خواهیم شد. ما در این ماه 3 هدف اصلی داریم که باید به آنها دست پیدا کنیم. ابتدا قطعی کردن صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، بعد از آن باقی ماندن در صدر جدول رقابت های سری آ و در نهایت با قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا به استقبال کریسمس خواهیم رفت.

 

مربی موفق یوونتوس دیدار با پسکارا را نبرد راحتی نمی داند:

 

ما به طور قطع بازی راحتی با پسکارا نخواهیم داشت چون آنها با وجود رتبه ای که در جدول دارند، تیم خوبی هستند. آنها فوتبال خوبی را بازی کرده و موقعیت های زیادی را خلق می کنند. آنها در اکثر دیدار هایشان فرصت های گلزنی زیادی داشتند و اغلب مستحق شکست نبودند. البته این طبیعی است که آنها تجربه کمی در سطح اول ایتالیا داشته باشند ولی نباید فراموش کنیم که ما فقط یک نتیجه می توانیم کسب کنیم، آن هم پیروزی است.

 

الگری در پایان در مورد ترکیب تیمش نیز چنین گفته است:

 

من برای بازی فردا بهترین ترکیب ممکن را در میدان قرار خواهم داد و توجهی به بازی با سویا ندارم. ما دو بازی خانگی در اروپا با سویا و دینامو زاگرب داریم و فقط به یک پیروزی برای قطعی کردن صعود نیاز داریم. در حال حاضر لیگ قهرمانان در اولویت قرار ندارد چون ما باید اول پسکارا را شکست دهیم و تکرار می کنم که کار راحتی نیست. مهم تر از همه چیز این است که تا کریسمس در صدر جدول قرار داشته باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: